نرم‌افزار هلو نسخه‌ی شبکه

  • نسخه‌ی شبکه کد 44

    ۹۹۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال

نرم‌افزار حسابداری هلو نسخه‌ی شبکه (کد 44) یکی از کامل‌ترین نسخه‌های حسابداری از گروه شرکت‌های طرفه نگار می‌باشد که تمامی امکانات نسخه‌های قبل ( نسخه‌های فروشگاهی، شرکتی، تولیدی، کیت‌ها و…)  را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران در حالت شبکه به صورت هم‌زمان می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده نمایند. :

قیمت بسیار پایین‌تر نسبت به امکانات نرم‌افزار، ظاهری زیبا و کاربر پسند، نصب آسان ( فقط با چند کلیک)، مدیریت چندین کسب و کار به صورت هم‌زمان ( 10 شرکتی)، عدم نیاز به سیستم قوی برای استفاده، سطح دست‌رسی کاربر و قابلیت آپدیت نرم‌افزار از جمله ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری هلو شبکه می‌باشند.

نسخه‌ی شبکه کد 44 تمامی امکانات نسخه‌های پیشرفته و نسخه‌ی جامع را دارا می باشد با این تفاوت که 4 کاربر همزمان میتوانند اطلاعات حسابداری واحد خود را ثبت و نگهداری کنند. این نسخه برای اصناف و واحدهای با ابعاد نسبتاً بزرگ میباشد به نحوی که یک نفر صندوق‌دار یا حسابدار قادر به ثبت تمامی فاکتورها و یا اسناد نیست و لازم است دو نفر هم‌زمان فاکتورها و اسناد را ثبت نمایند و یا بعضاً مدیر مجموعه  نیاز به نسخه‌ای دیگر از نرم‌افزار برای گزارش گیری و مدیریت متمرکز دارد. در این حالت بهترین گزینه، انتخاب نسخه 44 است.

نصب و آموزش نسخه‌ی شبکه در محل مشتری رایگان است.